2 lipca 2014

New look

35 komentarzy:
 
Miał być posciak z trampkami no i jest ;) Wiemy, że wiele z Was na niego czekało. Stylizacja z moimi nowościami ;) Pierwszą z nich jest dresowa tunika z Sinsaya, która udało mi się wyrwać za 29zl!! Ahh te wyprzedaże ;) 
Od dawna szukałam "nerki". Nie miałam jeszcze takiego typu torebki, którą mogłabym wykorzystać przy sportowych stylizacjach lub dłuższych wejściach na spacer ;) Zaletą oczywiście jest wygoda oraz to, że trudno byłoby Nam ją zgubić ;D Kolejne są moje ulubione trampki, które uwielbiam nosić szczególnie, gdy za oknem mamy taką piękna pogodę jak dzisiaj! ;) Jako dopełnienie całości użyłam skórzanej bransolety.
Mam nadzieję, że całość Wam się spodobała, a swoje zdanie zostawicie w komentarzu ;)

Miłego dnia ludziska;)), a ja wracam do pracy ;)

Buty - CZASNABUTY
Bransoleta - ODINIS
Nerka - GODECO
OKULARY - SINSAY 
TUNIKA - SINSAY 


35 komentarzy:

  1. Sukienka to moje must have na lato i mam nadzieję że uda mi się tą idealną znaleźć, na trampki te też się 'czaję' od dłuższego czasu. ;)) Nie pasuje mi tutaj jedynie nerka ale na to już przymykam oko. Jednym słowem super! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampeczki bardzo fajne. Podobają mi się dodatki do tej sukienki - szczególnie okulary

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka dresowa:) pięknie wychodzisz na zdjęciach:)zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli mnie również zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu ja jej nie widziaąłm ? ;/ jest super ta tunika !
    Nie wiece gdzie mozna kupic podobna w dobrej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest twój nowy kolor po fryzjerze ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie tego typu butki?<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale swietna ta tuniczka :))
    Nigdy nie sadzialam, ze ta torebeczka ta fajna wyglada - naprawde super kochana wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za cytat na kostce wytatuowany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dream until your dreams comes true :)

      Usuń
  9. podoba mi się ;) zresztą Tobie chyba w każdej stylizacji ładnie ;-). Nie wiem dlaczego, ale non stop widzę, że ktoś coś kupił ładnego w sinsay, a co ja idę to nic, zupełnie nic ciekawego nie ma.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z lepszych Twoich stylizacji takich na co dzień. Prosta, ale wyróżniająca się. Nigdy nie komentuję, ale to aż musiałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedz mi julka na co masz przedluzane wloski?? i jaki jest koszt takiego przedluzenia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam przedłużone włosy. Cena zależy od tego ile pasemek będzie potrzebnych ;)

      Usuń
    2. na microringi :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Neonowa żółć z cyrkoniami Swarovskiego ;)

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz! Brakuje mi tylko Twojego pięknego uśmiechu w tym secie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, ile miałaś lat jak zrobiłaś sobie kokardki na udach? ;) tak mnie nurtuje taka myśl bo są one bardzo ładne i seksowne ale czy nie byłaś się że będziesz się z nimi czuła hmm jakoś wyzywająco czy coś?:) już nie mówiąc mając 40 lat bo nie lubie gadania "a co jak będziesz starsza" ale jednak taki tatuaż jest odważny :) Pozdrawiam!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiła w 2012 roku czyli 2 lata temu :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź ;))

      Usuń
  15. super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a tunikę dawno zakupiłaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. kde si kupila ty botky s kitickami :) ?? chzu je taky))??

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin