21 grudnia 2013

Aztec Knit

33 komentarze:
 
Hejo dzisiaj sobota, a ja znowu w pracy :( Omijają mnie przygotowania do świąt, ale nic na to nie poradzę. Jakoś na życie muszę zarobić;) 
Dzisiejszy zestaw rozpoczęłam od kardiganu, który kiedyś już pokazałam, w trochę innych kolorach K L I K 
Wtedy bardzo się spodobał więc myślę, że i ten przypadnie wam do gustu ;) Znowu pojawia się koszula w kratę i jedne z moich ulubionych spodni :) Do tego wszystkiego granatowa torebka i koturny z prześwitującą podeszwą ;) 

Jak tam przygotowania do świąt, choinki ubrane czy może czekacie na dzień wigilii :)? 
Kardigan - ROMWE
Koszula - H&M
Spodnie - BERSHKA
Buty i Torebka - STYLOWEBUTY

33 komentarze:

  1. Wyglądasz cudownie ;)
    Boskie buty, strasznie mnie kuszą, żeby je kupi :D Widzę, że masz fajne pazurki, pokaż jakieś zbliżenie ich ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki mam dokładnie te same co tutaj ;)
      http://julia-nessa.blogspot.com/2013/12/to-je-polandia-tego-nie-ogarniesz.html

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za cuda masz znow na paznokciach;]

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalnie , jesteś prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze, ja tylko czekam na stylizację wigilijną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny zimowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw idealny! Kardigan jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka wygląda świetnie w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak w samym sweterku chadzasz? Jest naprawdę uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO FAJNIE WYGLĄDASZ:) KOSZULA, SWETER, WSZYSTKO MI SIĘ BARDZO PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw! Julia, nie myślałaś o tym, zeby złagodzić trochę zarys swoich brwi? na zdjeciach widzę, że są dosc ostre i kanciaste, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie takie mi odpowiadają ;)

      Usuń
    2. rozumiem :) a ja cały czas zastanawiam sie jakbys wyglądała w delikatniejszej wersji ;)

      Usuń
  14. Hej,
    Dawno kupowałaś torebkę? Niestety na stronie nie mogę jej znaleźć :(...

    Stylizacja na wielki plus! :)
    Pozdrawiam. G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) ja ją miałam ze sklepu stacjonarnego więc nie wiem czy była dostępna w internecie ;(

      Usuń
  15. Wyglądasz świetnie i te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!! Mogę zapytać gdzie kupiłaś zegarek? Jest świetny!! Klasyka :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin