2 kwietnia 2013

There is nothing sweet about me

31 komentarzy:
 
Zaczęłyście przygotowywać już swoją szafę na wiosnę? Mi to trochę kiepsko idzie, nie ukrywam, że wciąż pozostaję przy bardziej stonowanych kolorach, może to przez tą pogodę za oknem?! Codziennie mam nadzieje, że obudzi mnie słońce i codziennie jestem rozczarowana. Już od ponad pół roku jest zimno. Prognozy obiecują poprawę i nadejście wiosny z każdym następnym poniedziałkiem i jak na razie nie zapowiada się ocieplenie. Tak - ubolewam nad tym i marudzę, ale chyba każdy przyzna mi rację, że słońce daję nam siłę, energię i chęci.
Przechodząc do stroju:
Ramoneska - od zawsze i na zawsze modna, w przeróżnych formach. Od czarnych, rockowych ozdobionych ćwiekami po te delikatne, dziewczęce z bufkami :) Pasują do wszystkiego, do każdego stylu, czy tego eleganckiego czy też sportowego. Są po prostu uniwersalne. Właśnie takie rzeczy zaczęłam kupować, które będą mi służyć często i długo, a nie tylko na jedno wyjście. 
Moja propozycja to kurteczka od GOODLOOKIN - znajdziecie tam kurteczki w rozmaitych kolorach i fasonach :)
Dresowe spodnie są z BERSHKA Na pewno kojarzycie z poprzednich postów, te same spodnie ale w kolorze szarym. Zdecydowałam się na drugą parę, ze względu na wygodę, uniwersalność, ale przede wszystkim wyglądają dobrze, i tak samo dobrze się w nich czuję. :)
Dla osób zastanawiających się co znaczy tytuł postu, jest to tekst z bluzeczki. Pochodzi ona ze sklepu SINSAY. Na prawdę bardzo się cieszę, że w Poznaniu otworzyli ten sklep. W 101 procentach trafił w mój gust, ale najbardziej przyciągające są ceny, na przykład ta bluzeczka kosztowała mnie 19,90. Wydawać by się mogło, że co za jakoś może być za taką cenę! Ale jest wręcz przeciwnie :)





hah nie zawsze zdjęcia na bloga muszą być idealne! :D



Ramoneska - GOODLOOKIN || Spodnie - BERSHKA || Bluzka - SINSAY || Torebka - HANDBAGEHAVEN || Buty - NO BOSO


31 komentarzy:

  1. piękności!
    jak dobrze, że podczas majówki jadę do Poznania :), odwiedzę ten sklep, którego u mnie nie ma a wszyscy tak zachwycają! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twojego bloga! Wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kochana jak Ty szczuplutko wyglądasz! Schudłaś dużo? ^^
    Sliczny t-shirt,również gości w mojej szafie ;) Ten Sinsay w P-ń to strzał w dziesiątke praktycznie połowę z tego mogła bym na siebie włożyć;) Dziś wypatrzyłam u nich fajne dresy np!;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście napis na t-shircie nie ma z Tobą nic wspólnego hehe ;D

      Usuń
  4. mam identyczna ramoneskę :)
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, ale największą uwagę przykuwa Twoja urocza twarzyczka, piękne masz oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie, właśnie takich szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNIE:) a ja bym miała dla Ciebie taki pomysł na sesję, żeby to było nie pozowane, a takie jakby z ukrycia, w ruchu, z niepatrzeniem sie w obiektywm, takie niby paparazzi :P bo wyglądasz jak gwiazda i takie naturalne przedstawianie ciuchow mogłoby fajnie wyglądać ;) pomyśl kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  8. mina do telefonu po prostu boska!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw :)
    ja pomału przygotowuje się do wiosny, jednak trochę czasu jeszcze jest, bo pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :))
    te buciki.. mm zazdroszcze :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogerki z Poznania tak zachwycały się tą marką (Sinsay), że przejechałam specjalnie 90km żeby odwiedzić ten sklep i niestety trochę się zawiodłam. Pisałyście, że rzeczy są dobrej jakości i przy tym tanie, co do cen mogę się zgodzić, ąle jakość większości rzeczy według mnie była marna. Takie ciuchy fajne do pierwszego prania, bo później to już tylko do noszenia po domu.

    Co do stylizacji to bardzo ładnie. Świetna torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam. Outfit jak najbardziej w moim stylu. No i Twój uśmiech- piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygladasz;) sliczna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak masz rację każdy z nas chce już słonka.:)
    Ramoneska jest świetna, ciesze się, że pojawiasz się częściej na blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna minka na tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz o sklepie SiNSAY dowiedziałam się od Ciebie, i nawet nie wiesz jak się ucieszyłam kiedy dowiedziałam się że również otwierają go u mnie w mieście. Już nie mogę się doczekać kiedy go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja. Bardzo fajne spodnie i kurteczka. Torebka idealnie pasuje do stroju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Julka :) chcę zakupić takie buty jak te które masz na zdjęciu, jednak na stronce NO BOSO nie ma podanych cen. Mogłabyś napisać za ile je kupiłaś i czy są wygodne? z góry dziękuje za inf, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39,99 :) czy wygodne? na dłuższe chodzenie nie :)

      Usuń
  22. wydajesz sie bardzo mila osobą :) masz super figure i jestes sliczna, jestesdla mnie inspiracją :) dodawaj więcej postów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że prezentujesz ubrania praktyczne i codzienne, właśnie takiego bloga szukałam. Mam dosyć przebierańców:-)Myślę ze będę stałą bywalczynią. Lubie modę tradycyjną i wygodną. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin