30 kwietnia 2012

Pozytywna moc różu!

50 komentarzy:
 
W zeszłym sezonie niezwykle modne były wyraźne, jaskrawe kolory. Neonowy niebieski i żółty bez obaw łączone były ze sobą oraz z innymi intensywnymi kolorami. Hitem jednak jest róż - prawdziwy, w odcieniu intensywnej fuksji. Według mnie moda ta utrzymała się. 
Zamawiając sandały ze sklepu Czas Na Buty od razu przypomniało mi się o mojej marynarce, którą oczywiście wykorzystałam :) Do tego dziurawe spodnie, dodające zestawowi charakteru :)








Marynarka - WGO || Spodnie - NEW YORKER || Bluzka - PRIMARK || Buty - CZASNABUTY



50 komentarzy:

  1. masz śliczny makijaż proszę napisz jakimi kosmetykami go zrobilas(chodzi mi głównie o podkład, puder i brązer do policzkow) ?? i prosze napisz firme tych kosmetykow i odcień którego uzywasz. Bardzo Cie o to prosze:) Śliczna dziewczyna z Ciebie, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może warto przejrzeć całego bloga? a nie prosić o ponawianie postów...

      Usuń
    2. Co za polska złośliwość !!

      Usuń
  2. Spodnie.... nie umiem ich opisać. Lovin' oldschool :) W ogóle uwielbiam Cię w takich stylizacjach. "Sportowa elegancja" to po prostu hicior i mój ulubiony look. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż <3 bardzo podoba mi się ten komplet, tzn. buciki i marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci ładnie w takich dziewczęcych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, bardzo fajne spodnie i piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz podobają mi się przedarte spodnie :) Swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ranyyyyyyyyyyyyyy, te spodnie są przezajebiste!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :) delikatnie i kobieco.. dowód na to, że dżinsy nie tylko pasują do sportowych stylizacji.
    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna marynarka ma świetny kolor!!
    cudowny look, spodnie dają charakteru wielkie TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor ma ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, buciki jak cukierki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny outfit ;)
    Czy mi się wydaje, czy masz tatuaże z tyłu na udach? ;P bo coś w tym stylu dojrzałam na fotkach, w miejscach gdzie są te dziury w spodniach (swoją drogą spodnie boskie :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit!!:)
    spodnie są mega zajebiste!! Sory za słownictwo ale nie mam określenia innego :P

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jak zawsze. piękna marynarka i buty! a spodnie tak jak napisałaś dodają charakteru stylizacji! całość na ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz idealną figurę :)
    Stylówka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle ślicznie a zestaw mega!!! ale wroc do ciemnych włosów w jasnych nie jestes taka wyrazista:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest genialnie :) Spodnie , marynarka , świetne buty To jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne połączenie!! Dawno kupiłaś spodnie?? są fantastyczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw! bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie są świetne! świetnie się prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Julka, Ty pięknoto <3 cudowne te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czemu jesteś taka śliczna?:( :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz prześlicznie, delikatnie, ale z pazurem! :)
    ps:.bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam Cię w tych butach(które od niedawna mam na oku, tyle, że czarne) powiedz mi tylko czy są wygodne? tzn nie obcierają itd ? z góry dziękuję za odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz tatuaze na udach :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałujesz tych kokardek na udach? Proszę odpowiedz!

      Usuń
  25. co strój to ujawnia nam się kolejny tatuaż a strój bardzo mi się podoba w szczególności buty

    OdpowiedzUsuń
  26. stanowczo za rzadko dodajesz posty :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny set, cudna marynarka i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. buty są świetne w połączeniu z tym lakierem !


    http://biscuits-and-milk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś! ♥
    Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam na rozdanie
    http://illegal--dreams.blogspot.com/2012/04/rozdanie-giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny blazer, świetnie współgra z butami, ekstra spodnie :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, butki idealnie pasują do Ciebie :-)
    zawsze tutaj zaglądam z miłą chęcia

    OdpowiedzUsuń
  32. piekna!!!:))) a jakie piekne tatuaze:):*

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne szpilki i marynarka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, przepięknie wyglądasz! :D Spodnie są genialne, a neonowe dodatki kapitalne. :)
    Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the color of your blazer!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. ładniutkie masz te buciki :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin